9.1 - CENTRE UNIVERSITARI DE LA VISIÓ - Pàgina Web del programa Mirades Solidàries

CENTRE UNIVERSITARI DE LA VISIÓ

El Centre Universitari de la visió és la Clínica de la Facultat d’òptica i optometria de Terrassa. En el marc d’aprenentatge servei es realitza una important tasca d’acció social, proporcionant ulleres a pacients derivats d’acció social. El programa “ Mirades solidàries” pretén donar una atenció especialitzada en visió a pacients amb pocs recursos econòmics. Per això, necessitem l’aportació econòmica de particulars i empreses.

Descripció del voluntariat

Implementar la pàgina web pel programa "Mirades solidàries". Tindria ple suport del personal del CUV pel que fa a continguts. L’eina per fer la pàgina web serà la que ens proporcioni la UPC.

Què aportarà la participació a les persones voluntàries?

La implementació de la pàgina web, introducció de continguts i treball conjunt amb l’equip del CUV pel que fa a decisions sobre disseny i funcionalitat.

Dates:

Preferenment durant el 1er. Quadrimestre

Ubicació:

Algunes reunions de treball a la seu del CUV (terrassa) i la resta d'hores es poden fer a distància, ja sigui en aules informàtiques de la UPC o on l'estudiant decideixi.

Horari:

A convenir.

Perfil de les persones voluntàries i condicions:

Que conegui les eines per elaborar pàgines web, si pot ser amb experiència prèvia en tasques similars. Ganes de treballar i col·laborar en aquest projecte.