Acte de presentació de projectes del CCD 2016

Cada any el CCD organitza aquest acte en el que es presenta una mostra de 5 dels projectes duts a terme en el marc de la Convocatòria d'Ajuts del CCD durant l'any anterior, amb l'objectiu de visibilitzar i presentar a la comunitat universitària la feina realitzada pels diversos equips que han realitzat projectes.

Per afavorir que aquest sigui també un espai de trobada i intercanvi entre els participants en els projectes, al final de l'acte, es va fer un petit refrigeri i una visita conjunta a l'exposició Tecnologies i cooperació per al desenvolupament, que es va exposar al hall de la mateixa escola.

Aquest 2017, en que es van presentar els projectes 2016, l'acte es va fer a l'Aula Màster del Campus Nord el 5 d'abril a les 12h, amb el següent programa:

12 h: Benvinguda, a càrrec de Marisa Zaragoza, vicerectora d'Estudiants

12.10 h: Presentació dels projectes:

• Jaime Oscar Casas, PDI EETAC, "Tecnologia amb valors (AP-Drets)".
  • Erika Torrents, estudiant ETSAV, "Centre de formació i allotjaments tutelats per a joves en risc d'exclusió a Haribala (Índia)"

• Bruno Domènech, PDI (ETSEIB) i Laia Ferrer, PDI (ETSEIB), "Desenvolupament de metodologies i aplicatius pel disseny de projectes i la planificació energètica amb energies renovables en diferents contextos i països" Fase I i II. Diferents països Mèxic, Veneçuela, Equador.

• Eulàlia Sánchez, professora de la FOOT, "Ajuda als refugiats camp Petra Olympo" (Grècia)

• Arnau Bonet, estudiant de l'ETSETB, "Suport de les TIC a centres de salut en zones rurals aïllades".

13.15 h: Lliurament de premis del XIV Concurs Fotogràfic “Imatges del Sud”.

13.30 h: Cloenda Josep Casanovas, Director del CCD

13.40 h: Visita a l’exposició i refrigeri