Acte: Integrar l'Educació per al Desenvolupament Humà a l’aula

• Acte: Integrar l'Educació per al Desenvolupament Humà a l’aula
  • 2014-07-02T10:00:00+02:00
  • 2014-07-02T11:30:00+02:00
  • L’acte s’emmarca en la jornada de formació de professorat “Recursos per apropar la tecnologia per al Desenvolupament Humà a l’aula” organitzada conjuntament per l’Institut de Sostenibilitat, l’Institut de Ciències de l’Educació i el Centre de Cooperació pel Desenvolupament.
Quan?

02/07/2014 de 10:00 a 11:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'Actes de l'edifici VX del Campus Nord

Intervindran els següents ponents

- Judit Rifà (Programa Barcelona Solidària, Direcció de Relacions Internacionals i Cooperació de l'Ajuntament de Barcelona): Les polítiques municipals / metropolitanes d’Educació per al Desenvolupament.

- Maíta Fernández-Armesto (UN Habitat): Presentació del programa "City Resilience Profiling Programme"

- Martí Boneta (Departament d’Ensenyament, Generalitat): L'Educació per al Desenvolupament des d'una òptica de secundària.

- Daniel López Codina (UPC). L'Educació per al Desenvolupament des d’una òptica d'ensenyament universitari.