[Acte] Presentació de projectes del curs 2015-2016

Quan?

13/04/2016 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'Actes de l'ETSECCPB

Nom de contacte

Telèfon de contacte

iCal

El proper 13 d'abril, a la Sala d'Actes de l'ETSECCPB se celebrarà l'Acte de Presentació dels Projectes de Cooperació duts a terme a la UPC durant el curs 2015-2016. Es presentaran 5 experiències que mostren la diversitat dels projectes que duu a terme la comunitat universitària, vinculats als diversos àmbits d'expertesa de la UPC.

Al final de l'acte es farà l'entrega de premis del XIII Concurs Fotogràfic Imatges del Sud, i es podrà visitar l'exposició del CCD Tecnologies i cooperació per al desenvolupament a la UPC, que estarà exposada fins el 6 de maig.

PROGRAMA DE L'ACTE

12 h / Benvinguda
Josep Casanovas, director del CCD.

12.10 / Presentació de projectes:

• Programa AWASUKA: reconstrucció d'habitatges a Bhimpedhi (Nepal)
    Base-A, Amics de Nepal. Participació d'estudiants de l'ETSAB.
    Pedro Lorenzo, Mònica Sans (Amics del Nepal), Andrea Llanas i Berta Marín (estudiants ETSAB).
  • Projectes de telecomunicació a l'Àfrica Subsahariana
    Gisela Muxela, Massiel Coves i Joan Pallares estudiants ETSETB.
  • Tractament d'aigües a la Índia
    "Natural wastewater treatment technologies for rural and urban areas of India", amb el National Environmental Engineering Research Institute (CSIR-NEERI), a Nagpur. Marianna Garfi (PDI ETSECCPB).
  • Una barca per Azizakpe (Ghana)
    Gaspar Albert Lozano (PAS FNB) i Xavier Martínez de Oses, PDI (FNB) i ONG Hearts of Ghana.
  • Suport a la millora de la sanitat a Kinshasa (RD Congo): formació a l´hospital Monkole i ajuda en biomedicaments
    Santiago Rodrigo FIB, Álvaro Guarner Escribano ETSEIB, Xavier Martorell Jorba ETSETB, Ferran Gil Ginebra ETSEIB, Borja Rodríguez Gálvez ETSETB, Roberto Sont Colomer ETSETB, estudiants i coordinats per Xavier Gil.

13.15 h / Lliurament de premis del XIII Concurs "Imatges del sud"

13.30 h / Cloenda
Lourdes Reig, vicerectora de Relacions Internacionals de la UPC

Visita a l'exposició i refrigeri