Acte: presentació dels projectes del 2018

Quan?

27/03/2019 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Aula Màster del Campus Nord

iCal

Durant l'any 2018, més de 250 membres de la UPC han participat activament en uns 50 projectes i activitats de cooperació internacional i de sensibilització i educació per al desenvolupament.

27 de març, 12h

Aula Màster del Campus Nord

Programa de l'acte

12h / Benvinguda

• Santiago Silvestre,  Vicerector d’Avaluació i Qualitat de la UPC
  • Eva Vidal, directora del CCD

12.20 / Presentació de projectes de la Convocatòria 2018

• Millora de la gestió sostenible de l’aigua a Egipte a través del sector agro-silvícola, i reforç de la cooperació a través d’instruments europeus de finançament R+D+i entre la UE i EgipteIrene Jorge i Irene Marente, PAS del CTT
  • Disseny d’un pla pilot per millorar el control de la tuberculosi a Gombe, NigèriaNura Ahmad, doctorand, i Clara Prats, PDI, de l’ESAB.
  • Connecting St John of God, Sierra LeoneBegoña Vizcaíno i Sònia Villar, estudiants de l’ETSETB.
  • Recolzament a la implementació de sistemes d’informació al sector de l’aigua i el sanejament en context rural a l’estat de Oaxaca, MèxicLaura Vinardell i Julio Ríos, estudiants de màster.
  • Programa AWASUKA: millora de l'hàbitat i reconstrucció antisísmica a Bhimphedi, Nepal.

13.15 h / Lliurament de premis del XVI Concurs Imatges del Sud

13.30 h / Cloenda