An overview of Inveneo's work in Haiti and Africa

Inveneo és una ONG que assisteix a altres organitzacions per donar suport a la incorporació de les TIC a les escoles, hospitals i altres agències en països en desenvolupament a Àfrica, Àsia i el Carib.

Quan?

13/09/2013 de 11:30 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

C6-E101, Campus Nord de la UPC, Barcelona

iCal

Bob Marsh (Cofundadod d'Inveneo) parlarà de projectes d'accés a banda ampla i de computació sostenible, entre d'altres coses.
Ponent:

Bob Marsh, Vice President Engineering and Co-Founder

Bob manages ICT projects from design to completion with more than 35 years of technical expertise. One of the early members of the Homebrew Computer Club, Bob recently coordinated the multi-stakeholder effort to bring Internet service to 100 youth centers in underserved communities in the West Bank.