Conferència: Canvi climàtic i pobresa

Conferència adreçada a Alumnat d'ESO, batxillerat i cicles formatius, Estudiants de primària, d'ESO, batxillerat i cicles formatius, en el marc de la Setmana de la Ciència

Quan?

19/11/2012 de 12:30 a 13:45 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) Av. Victor Balaguer, 1 Vilanova i la Geltrú

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El canvi climàtic està afectant els sectors més desfavorits de la societat, als països menys desenvolupats, a les regions ja històricament més castigades. Cal potenciar l’estalvi energètic, les energies netes, renovables, per a intentar disminuir l’emissió de gasos d’efecte hivernacle a l’atmosfera i frenar l’injust augment de la pobresa.

En el marc de la Setmana de la Ciència, se celebra a l'EPSEVG aquesta conferència a càrrec d'Enric Garriga Elies (Responsable de l'equip Agenda-21e a Vilanova i la Geltrú)