Conferència de cloenda "Una Barca per Azizakpe"

Després de molta feina i d'anar superant dificultats i imprevistos, a finals del passat mes d’agost, es va entregar la barca acabada a la Comunitat de l’illa d’Azizakpe (Ghana).

Quan?

22/11/2017 des de 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala de Juntes de la FNB

iCal

El proper dimecres, 22 de novembre de 2017 a les 12 h, a la Sala de Juntes de la Facultat de Nàutica de Barcelona, tindrà lloc la conferència de cloenda del projecte “Una Barca per Azizakpe” que han dut a terme voluntaris de la Facultat.

Aquest projecte va néixer d’una iniciativa de la ONG Akoma Hearts of Ghana, que va copsar la necessitat de la comunitat de l’illa d’Azizakpe de tenir una barca pròpia. Però, sobretot, ha estat possible gràcies al suport del Centre de Cooperació pel Desenvolupament de la UPC, als recursos aportats per la Fundación Niños de Mundo – Grupo Tragaluz i a la implicació i esforç de tots els que, de manera altruista, hem intervingut en la seva construcció.

Aprofitem l’avinentesa per comunicar que es prorroga fins el 22 de desembre de 2017, la exposició fotogràfica del projecte, que es pot veure en el recinte de la Facultat.