Curs d'Estiu en Gestió de Respostes a Emergències Humanitàries

Quan?

04/07/2016 a 09:00 fins a 08/07/2016 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Facultat d' Infermeria (Campus Centre UdG)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La Fundació Universitat de Girona organitza el Curs d'Estiu en Gestió de Respostes a Emergències Humanitàries, del 4 al 7 de juliol a la Facultat d' Infermeria del Campus Centre de la UdG. El curs, impartit de dilluns a dijous de 15 a 19 i divendres de 9 a 14 i de 15 a 19, està adreçat directament a futurs professionals i també a professionals que considerin l’acció humanitària com una possible orientació laboral o que tinguin interès en aquestes temàtiques.

Els objectius del curs són:

• Conèixer els elements principals i les problemàtiques mèdiques i humanitàries que pateixen les poblacions víctimes de conflicte, epidèmies, crisis nutricionals i desastres naturals en els països en vies de desenvolupament.
  • Conèixer i saber aplicar les diferents tipologies de resposta que ofereixen les organitzacions humanitàries a aquestes diferents crisis per tal de reduir la mortalitat i la morbiditat, alleujar el patiment i millorar les condicions de vida d’aquestes poblacions (nutrició, salut, aigua i sanejament, refugi…)

Tot i que el curs està dirigit preferentment a sanitaris, també està obert a altres perfils, ja que no és un curs mèdic, sinó que és un curs sobre com gestionar emergències humanitàries. S’hi tracten qüestions de coordinació, seguretat, logística humanitària…

Més informació sobre el curs al següent enllaç.