Curs intensiu d'introducció a la cooperació internacional

Format intensiu del curs d'introducció de cooperació internacional que tindrà lloc el capdesetmana del 10 i 11 de marça a l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona.

Quan?

10/03/2018 fins a 11/03/2018 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Escola Superior d'Agricultura de Barcelona, Castelldefels, Campus del Baix Llobregat de la UPC

Nom de contacte

iCal

El curs intensiu d'introducció a la cooperació internacional és una formació extraordinària dirigida sobretot a aquelles persones que properament participin en alguna activitat de cooperació internacional i que no tenen formació prèvia en l'àmbit. El reconeixement constarà d'un document acreditatiu d'haver realitzat satisfactòriament l'activitat.

Es realitzarà el dissabte 10 i el diumenge 11 de març a l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona, al Campus de Baix Llobregat. L'horari serà de 9:00h a 18:00h, amb descansos per a esmorzar i dinar. Caldrà portar-lo per compartir, atès que els dissabtes no hi ha servei de cafeteria al campus.

Les sessions del matí seran dinamitzades pel professor, Daniel López, i en les de la tarda les presentaran els alumnes, amb una preparació prèvia seguint un guió proporcionat pel Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD).

Per a inscriure's al curs cal enviar un correu electrònic a l'adreça apd.esab.upc@gmail.com amb l'assumpte "Inscripció curs intensiu" i indicant el nom complet, el DNI, l'especialitat i si és estudiant i/o treballador. El límit del curs és de 20 places i està obert a totes les persones que tinguin algun vincle amb la UPC. Ara bé, tindran prioritat els alumnes del Campus de Baix Llobregat i els dels graus d'Enginyeria Física i d'Enginyeria del Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte. El divendres dia 2 de març es notificarà als participants la seva acceptació.

S'haurà de preparar una presentació d'aproximadament 45 minuts de durada, no seguint el model de classe magistral sinó fent intervenir la resta del grup. En tots els casos és molt important analitzar quin és el rol a desenvolupar des de la ciència i la tecnologia. El programa serà adjuntat pròximament i els alumnes rebran el tema a preparar juntament amb la seva confirmació d'acceptació.