Curs per al PDI: Conèixer la Cooperació Internacional

Quan?

07/07/2014 a 00:00 fins a 31/07/2014 a 00:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Curs no presencial

La Dimensió Global als estudis Tecnològics

La Dimensió Global en els Estudis Tecnològics -GDEE- és una iniciativa que pretén millorar el coneixement, la comprensió crítica i els valors actitudinals dels estudiants i dels postgraduats de les universitats científico-tecnològiques en relació al desenvolupament humà i sostenible (DHS) i el seu vincle amb la tecnologia.

L'objectiu és promoure la integració del desenvolupament humà i sostenible com a aspecte transversal en el currículum, mitjançant la millora de les competències dels professors i a través de la seva participació i la dels estudiants en iniciatives relacionades amb el desenvolupament humà i sostenible.

Informació completa a la pàgina web:http://gdee.eu/

Cursos per a acadèmics i investigadors

Nou cursos de curta durada dirigits als acadèmics seran oferts en modalitat e-learning, de març a novembre de 2014.

Els cursos s’ofereixen de manera gratuïta, i representen una oportunitat de formació única per adquirir experiència en aquesta àrea de coneixement. Els cursos i els materials acadèmics estan creats per docents de més de 20 universitats europees i per professionals experts en l’àmbit de l’enginyeria, del desenvolupament i de la del sector de la cooperació internacional.

Els materials acadèmics estaran disponibles en anglès i la docència s’impartirà en anglès o castellà en funció del grup de participants.

Els cursos es divideixen en tres grans blocs temàtics:

Bloc A - L'Enginyer Global

Dirigit a aquells acadèmics que volen introduir els temes transversals en les seves activitats, per exemple incloent sessions relacionades amb el desenvolupament humà sostenible.

Bloc B - Supervisar Treballs de fi de Carrera / Màster que inclouen treball de camp en països del Sud

Dirigit a aquells acadèmics que volen dirigir/assessorar als estudiants que participen en el treball de camp o altres activitats relacionades a *PFC/*TFM en un Projecte de Cooperació Internacional.

Bloc C - Integrar de les Dimensions Globals a l'ensenyament i la recerca

Dirigit a aquells acadèmics (o professionals) que volen dissenyar un curs que relaciona tecnologia i Desenvolupament Humà Sostenible, a partir de la seva pròpia experiència tècnica, típicament per a postgrau o d'altres títols de formació professional.

• Curs 7: Integrar les dimensions globals a l'acadèmia (inici 8 de Setembre)
  • Curs 8: Integrar les dimensions globals a l'ensenyament: teoria i pràctica (inici 29 de Setembre)
  • Curs 9: Integrar les dimensions globals a la recerca (inici 20 d'Octubre)

Més informació sobre els cursos (+)