Cursos d’iniciació al voluntariat de l’EEV

• Cursos d’iniciació al voluntariat de l’EEV
  • 2017-06-28T00:00:00+02:00
  • 2017-07-13T23:59:59+02:00
  • Per a les persones voluntàries i per als responsables de l'entitat. A més de a Barcelona, es faran sessions a Amposta, Girona, Granollers Lleida, Manresa, Sabadell, Tarragona, i una aula virtual. Hi haurà una segona ronda de cursos al setembre.
Quan?

28/06/2017 fins a 13/07/2017 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Ronda de Sant Pau, 80, Barcelona

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La 18a edició de l'Escola d'Estiu del Voluntariat (EEV), un projecte formatiu de la Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària (DGACC), torna a partir del 28 de juny 2017. L’EEV permet a les persones voluntàries i responsables de les entitats de voluntariat l'oportunitat d'afegir en el seu currículum formacions realitzades per escoles del Pla de Formació de l’Associacionisme i el Voluntariat de Catalunya i altres entitats especialitzades del sector associatiu.

Entre l’oferta de cursos, s’hi troben els d’iniciació al voluntariat, aquelles formacions que permeten a les persones participants conèixer, des d’una perspectiva global, el significat de voluntariat, que s’expandeix de des del paper del voluntari/ària i la participació en l’entitat fins als drets i deures que s’han de tenir en compte aquest àmbit. Al mateix temps, els cursos dotaran a les persones participants d’eines i recursos i tractaran els aspectes a tenir en compte a l’hora d’entrar en el món del voluntariat.

PROGRAMA BARCELONA:

• Curs d'iniciació al voluntariat: 28/29 de juny i 5/6 de juliol