Experiencies in the field of civil engineering in Mozambique

A càrrec de: Jaime Palalane. Universidade Eduardo Mondlane (Maputo)

Quan?

28/06/2011 de 15:00 a 17:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula 100, D1, Campus Nord, Barcelona

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El 28 de juny a les 15h en Jaime Palalane, professor del Departament d'Enginyeria Civil (DEC) de la Universidade Eduardo Mondlane (UEM, Maputo, Moçambic) farà una presentació dins del cicle de les Xerrades DEHMA, organitzades pel Departament d'Enginyeria Hidràulica, Marítima i Ambiental (Aula 100, D1 al Campus Nord). En la xerrada, en Jaime parlarà del rol de la UEM en la formació dels Enginyers de Moçambic i dels principals reptes de l'enginyeria en Moçambic.

La visita d'en Jaime s'emmarca en un projecte de cooperació entre el LIM/UPC i el DEC/UEM que compta amb el suport del CCD: II Curs formatiu per al dimensionament d'infraestructures i modelització hidrodinàmica en l'àmbit de l'enginyeria costanera i portuària.