Exposició "Apropar-se als desequilibris"

• Exposició "Apropar-se als desequilibris"
  • 2012-05-25T10:40:00+02:00
  • 2012-06-05T20:40:00+02:00
  • El divendres 25 de maig serà inaugurada al hall de l'Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET) l'exposició "Apropar-se als desequilibris", organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (CUS) amb el suport del CCD i de l'EET.
Quan?

25/05/2012 a 10:40 fins a 05/06/2012 a 20:40 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Vestíbul de l'EET al Campus de Terrassa de la UPC

iCal

L'objectiu principal de l'exposició és donar a conèixer a la comunitat universitària de la UPC i a la societat en general les problemàtiques actuals relatives a desequilibris nord-sud a través de 10 casos d'estudi que seran presentats en una exposició de 10 pòsters:

• Inequitat de gènere: Una realitat a la vida de la dona als pobles de Michoacán, Mèxic.
  • Corredor Tecnològic de Guatemala (CTG).
  • Accés a l'educació en Surinam.
  • Rondônia: Un estat amazònic del Brasil.
  • Els desnonaments a la ciutat de Terrassa.
  • Gestió sostenible del aigua a Praia, Cap Verd.
  • Mali: Un país del Àfrica Sud-sahariana.
  • L'impacte de la mineria a les comunitats de Limpopo, Sud-àfrica.
  • La població a l'Índia: Els seus problemes relacionats amb la sostenibilitat.
  • Exemple de requisició de terres: On són els drets del sòl pels agricultors a Taiwan?

La mostra pretén oferir una visió més propera i humana dels problemes d’inequitat que succeeixen entre països i dins dels mateixos, exposant informació de primera mà i imatges originals.