Exposició de fotografies del Concurs Imatges del Sud a l'ETSAV

Coincidint amb la Setmana Cultural de l'ETSAV, es podrà visitar al vestíbul de l'escola una selecció de les fotografies presentades al Concurs Imatges del Sud

Quan?

06/05/2019 fins a 17/05/2019 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Vestíbul de l'ETSAV

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Imatges del Sud

El CCD convoca anualment el Concurs Fotogràfic Imatges del Sud, orientat a mostrar i compartir algunes de les visions i  les experiències viscudes a través de la participació directa en projectes de cooperació impulsats des de la UPC. El material recollit a través d'aquest concurs configura un recurs molt valuós per acostar a la UPC aquestes altres realitats del món, de cara a sensibilitzar la comunitat universitària i a potenciar el compromís solidari i la participació en l'àmbit de la cooperació al desenvolupament, que tan urgent segueix esdevenint en aquest període.

Des del 6 al 17 de maig es podrà visitar l'exposició de fotografies dels projectes 2018 a l'ETSAV

Recordeu que si voleu, podeu demanar aquest material al CCD per exposar-lo al vostre centre.

L’exposició està formada per una cinquantena de fotografies de mida DinA3 amb la corresponent descripció del context de la imatge per part de les autores de cada fotografia.