Exposició de fotografies: Imatges del Sud

La col·lecció de fotografies dels projectes del 2017 es pot visitar al vestíbul de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC

Quan?

15/09/2018 fins a 30/10/2018 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Vestíbul de la FME

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El CCD convoca anualment el Concurs Fotogràfic Imatges del Sud, orientat a mostrar i compartir algunes de les visions i  les experiències viscudes a través de la participació directa en projectes de cooperació impulsats des de la UPC. El material recollit a través d'aquest concurs configura un recurs molt valuós per acostar a la UPC aquestes altres realitats del món, de cara a sensibilitzar la comunitat universitària i a potenciar el compromís solidari i la participació en l'àmbit de la cooperació al desenvolupament, que tan urgent segueix esdevenint en aquest període.

Una selecció de les fotografies realitzades en els projectes durant l'any 2017 es pot visitar a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC.