Exposició dels projectes del CCD a Nàutica

Exposició dels pòsters dels projectes 2011 a la Facultat de Nàutica de la UPC fins el 2 de maig

Quan?

16/04/2012 a 09:15 fins a 02/05/2012 a 20:15 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Vestíbul de la Facultat de Nàutica de la UPC (

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Des del 16 d'abril i fins el 2 de maig es poden visitar els pòsters dels projectes del CCD de la convocatòria 2011 al vestíbul de la Facultat de Nàutica de la UPC (veure mapa).

Aquesta exposició s'elabora anualment i consta d'una setantena de pòsters, cada un dels quals conté la informació detallada d'un dels projectes realitzats per membres de la UPC en el marc de la Convocatòria d'Ajuts del CCD. La podeu demanar per muntar-la al vostre centre o a les entitats col·laboradores.
Amb informació extreta dels informes entregats pels responsables dels projectes recolzats pel CCD en la Convocatòria Anual d'Ajuts, s'elabora cada any una exposició de pòsters explicatius dels projectes.

Aquesta exposició, una diferent per cada any, està formada per uns setanta pòsters de 42 x 60 cm, en cada un dels quals hi ha una breu descripció del projecte i algunes fotografies. La col·lecció de pòsters pot ser sol·licitada per exposar-la en els diversos centres i campus de la UPC o de les entitats col·laboradores. Per sol·licitar-la, envieu un correu electrònic a info.ccd@upc.edu.

Aquests pòsters també estan disponibles en format electrònic al Portal de Desenvolupament Humà i Sostenible a través dels següents enllaços: