Exposició: "Drets humans de les dones" a Manresa

Quan?

24/11/2015 a 00:00 fins a 10/12/2015 a 00:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM)

iCal

A la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM) s'han sumat al "Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones". Per aquest motiu, us conviden a visitar l'exposició "Drets humans de les dones".

Es tracta d'una exposició d'Aministia Internacional sobre les violacions de drets humans que pateixen les dones a diferents països del món mitjançant un recorregut de diferents formes d'expressió de violència: la mortalitat materna, la violència que pateixen dones i nenes refugiades a Darfur, a Uganda o bé la discriminació de les menors romanís que s’enfronten a un risc greu de patir violacions.

La violència contra les dones i les nenes és una tragèdia de dimensions mundials.

Podeu visitar l'exposició del 24 de novembre al 10 de desembre a la biblioteca.
Horari: de dilluns a divendres de les 8:30 h a les 20:30 h.