Exposició "Imatges del Sud 2012-13: X concurs fotogràfic CCD

Quan?

03/03/2014 a 10:00 fins a 24/04/2014 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

vestíbul de la FME

iCal

Durant els mesos de març i abril la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) de la UPC torna a acollir l'exposició Imatges del Sud, un recull dels treballs que es van presentar en el marc de la desena edició del concurs fotogràfic que promou el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC, corresponent al curs 2012-2013.

El CCD de la UPC impulsa aquest concurs amb l’objectiu de difondre les diferents realitats dels països del sud i de promoure i donar un reconeixement a la participació activa de la comunitat universitària de la UPC en els àmbits de la solidaritat i la cooperació. El concurs s’organitza en dues categories:

• Realitat: Imatges que mostren diferents aspectes de la realitat i de la vida quotidiana als països del sud.
  • Projectes: Imatges que il·lustren les activitats i projectes que s’han dut a terme amb el suport dels ajuts del CCD.

La mostra es podrà veure al vestíbul de l'FME fins el 24 d'abril 2014.