EXPOSICIÓ - L'ETSEIAT acull l'exposició "Projectes de Cooperació per al Desenvolupament CCD UPC 2010"

Des del 10 fins el 20 de juny es pot visitar al vestíbul de l'ETSEIAT aquesta exposició, formada per uns 80 pòsters que resumeixen tot el treball dels projectes duts a terme amb el suport del CCD en el marc de la Convocatòria d'Ajuts 2010.

Quan?

10/06/2011 a 09:00 fins a 20/06/2011 a 18:35 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Vestíbul de l'ETSEIAT

iCal

A partir del 10 de juny es podrà veure al vestíbul/hall de l'ETSEIAT aquesta exposició.

L'exposició descriu algunes de les 102 iniciatives solidàries que el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD), de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), va impulsar a través de la convocatòria anual d'ajuts corresponents al 2010, oferint una visió de les diverses accions en les que participa la Politècnica en els països en vies de desenvolupament.

Els pòsters contenen informació bàsica sobre el context general de cada projecte, les activitats realitzades i els resultats obtinguts.

Més de 490 membres de la UPC, van participar activament en aquests projectes realitzats a 34 països, i les seves experiències personals i professionals ens permeten seguir avançant en el repte de construïr una universitat més oberta i compromesa amb el desenvolupament humà i sostenible.