Exposició Mother India, de Rubén Cruz, al Pati Llimona

Fins el 16 de maig es poden veure les fotografies d'aquest estudiant del CITM (UPC)

Quan?

11/05/2012 a 09:40 fins a 16/05/2012 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Pati Llimona (Barcelona)

iCal

Fins el proper 16 de maig es pot visitar al Pati Llimona l'exposició Mother India, amb fotografies de Rubén Cruz Vegas, alumne del CITM. La mostra recull imatges que retraten la situació de la dona a l'Índia, especialment la dels grups en exclusió social, com les dones amb SIDA, vídues, de casta baixa o transsexuals.

Mother India és un projecte sobre l'esperança i la lluita de les dones a aquest país, on moltes d'elles es troben en situacions de gran vulnerabilitat. És aquesta lluita per la dignitat la que retrata Rubén Cruz. L'exposició compta amb la col·laboració  del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC.