I Congrés Investigació en Agricultura per al Desenvolupament

La UPC, conjuntament amb altres universitats i centres de recerca espanyols, organitzen el I Congrés "Investigació en Agricultura per al Desenvolupament", els dies 17 i 18 d'octubre a Madrid.

Quan?

17/10/2011 a 09:00 fins a 18/10/2011 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

ETSIA de la UPM, Madrid

iCal

La importància de les activitats en iApD dutes a terme per grups de recerca espanyols contrasta amb el desconeixement que la societat té del valor d'aquest esforç, i més sorprenentmen encara, amb el desconeixement entre els grups directament involucrats. Això és així en part perquè la iApD a Espanya depèn fonamentalment de la inquietud, esforç i motivació personals dels investigadors, sense que existeixi un marc que els amapri i els coordini. Tot i això, la recentment creada Red de Investigación en Agricultura para el Desarrollo representa l'inici del canvi i com a primera activitat important organitza properament el 1er Congrés en Investigació en Agricultura per al Desenvolupament amb el recolzament de l'AECID, l'INIA, la UPM i el CSIC.

El 17 i 18 d'octubre de 2011 se celebrarà a Madrid el I Congrés sobre Investigació en Agricultura per al Desenvolupament organitzat per la Red IApD. L'objectiu del congrés és donar a conèixer la recerca en agricultura duta a terme per grups espanyols en països en vies de desenvolupament, així com debatre sobre el seu paper actual en la cooperació.

La seu del congrés serà l'Escuela Técnica Superior de Ingenieros Agrónomos de la Universidad Politécnica de Madrid.

La UPC participa en l'organització d'aquest congrés, a través de diversos PDI de l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB) i persones vinculades al Programa Acadèmic Agricultura per al Desenvolupament.