Inscripcions Concurso Internacional Universitario de Anteproyectos CIU HABITAT: Retos del hábitat popular en el Sur Global Contemporáneo: Comunidades resilientes

Quan?

05/08/2016 de 09:00 a 10:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El Govern Nacional d'Ecuador organitza, a través del Ministerio de Desarrollo Urbano y Vivienda i en col·laboració amb el Colegio de Arquitectos del Ecuador Provincial de Pichincha, el Concurso Internacional Universitario de Anteproyectos CIU HABITAT: Retos del hábitat popular en el Sur Global Contemporáneo: Comunidades resilientes. L'objectiu és desenvolupar propostes innovadores d'intervenció en assentaments que presenten problemàtiques comunes en diverses regions.

El Concurs està obert a totes les Universitats del món, que tinguin Facultats d'Arquitectura, Urbanisme, Dissent, Planifiació Urbana i Territorial, Geografía, Ecología i Medi Ambient, etc.

• Us hi podeu inscriure fins al 5 d'agost
  • Més informació en el següent enllaç