International Network for Postgraduate Students in the Area of ICT4D Conference 2010

La UPC acollirà els dies 9 i 10 de setembre de 2010 la Conferència anual de la Xarxa internacional d'estudiants postgraduats en l'àrea de les TIC per al desenvolupament

Quan?

09/09/2010 a 09:00 fins a 10/09/2010 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Campus Nord

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La Conferència de l'IPID (International Network for Postgraduate Students in the Area of ICT4D), que se celebrarà els propers dies 9 i 10 de setembre al Campus Nord de la UPC, té per objectiu oferir un espai on els estudiants post-graduats amb interès en l'àrea de les TIC per al desenvolupament puguin presentar la seva recerca, en un ambient de generació de sinèrgies i intercanvis d'idees, i d'altra banda, representa una oportunitat de discutir temes clau de l'àmbit de les TIC per al desenvolupament.

La llengua de treball durant la conferència serà l'anglès, i s'hi duran a terme comunicacions específiques de temes clau, presentacions i comunicacions dels participants i sessions de debat sobre diversos temes. Actualment està obert el període per a presentar comunicacions.

La Conferència s'adreça tant als i les estudiants postgraduats, com a estudiants de grau, i també a professionals, professorat, etcètera. La inscripció està oberta fins el 15 d'agost.

ICT4D Conference