Jornada contra el malbaratament alimentari

Apunta't al debat telemàtic sobre la lluita contra el malbaratament alimentari. Què hi podem fer des de la Universitat?

Quan?

17/11/2020 de 16:00 a 17:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Jornada virtual

Nom de contacte

Banc dels Aliments i Universitat Politècnica de Catalunya

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La lluita contra el malbaratament alimentari, una eina per avançar cap als objectius del desenvolupament sostenible.

Aquest curs celebrem els 50 anys de la UPC i hem volgut centrar aquest aniversari en el debat sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible i la lluita contra el malbaratament alimentari pot ser una eina per avançar cap a l’assoliment d’aquests objectius. Què hi podem fer des de la Universitat?

Obertura

Gemma Fargas Ribas. Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC.
Roser Bagué. Presidenta del Banc dels Aliments.

Presenta i modera

Jaume Pagès Fita. Rector de la UPC (1996-2002) i membre del Patronat del Banc dels Aliments de Barcelona.

Què hi podem fer des de la Universitat?

Taula rodona (25 minuts) i debat (30 minuts)

Visió des de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Josep Fernández Ruzafa. Degà de la FIB.

Visió des de l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB)

Anna Gras Moreu. Directora de l'EEABB (abans ESAB).

Què s'hi pot aportar des de la recerca?

José M. Gil Roig. Director del Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari (CREDA).

Com ho veiem des de la UPC Clima i què hi podem fer els estudiants

Marco Asto Machuca. UPC Clima.

Canvis induïts per la pandèmia, com afrontar l'actual repte?

Rosa Flos Bassols. Catedràtica Emèrita de la UPC i Responsable del Centre d'Estudis de la Federació Catalana del Banc dels Aliments.

Inscripció a la jornada
Emplena el formulari d'inscripció a efectes de comptabilitzar el nombre d'assistents i poder rebre
la documentació prèvia al debat, així com l'enllaç per assistir-hi i participar.

Organització:
Aquest debat ha estat possible seguint l'ODS 17 (bastir aliances per assolir els ODS) gràcies al treball conjunt de diversos grups de la UPC i el Banc dels Aliments de Barcelona, amb el suport del Centre de Cooperació i Desenvolupament de la UPC (UPC: Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona, Facultat d'informàtica de Barcelona, Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia, Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari).