Jornada Salut i Energia

• Jornada Salut i Energia
  • 2012-02-13T09:00:00+01:00
  • 2012-02-13T14:00:00+01:00
  • Mans Unides i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) organitzen una jornada en què experts europeus i africans debatran sobre l'accés a serveis de salut i d'energia a l'Àfrica Subsahariana
Quan?

13/02/2012 de 09:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

L'acte tindrà lloc a l'edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (Plaça Eusebi Güell, 6)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La jornada té el seu context en el fet que l'any 2012 ha estat declarat per les Nacions Unides com a Any de l'Energia Sostenible per a Tothom. Es dividirà en tres parts:

1. S'explicarà la situació actual de la salut i de l'energia a l'Àfrica i el seu paper dins dels ODM.
  2. Es tractaran experiències concretes impulsades per universitats, ONG i també empreses.
  3. Es realitzarà una taula rodona en la qual es debatrà el paper de les Institucions Europees en l'accés a serveis de salut i energia a l'Àfrica.

Per inscripcions