Labdoo Conference Barcelona 2017

• Labdoo Conference Barcelona 2017
  • 2017-10-21T00:00:00+02:00
  • 2017-10-21T23:59:59+02:00
  • La Conferència Global Labdoo, que es durà a terme el proper 21 d'Octubre aquí a Barcelona, reunirà liders i activistes globals vinculats al projecte Labdoo.org per parlar de l'educació a tots els pobles.
Quan?

21/10/2017 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

iCal

Labdoo.org és una entitat que treballa per fer arribar portàtils procedents de donacions a projectes d'escoles arreu del món, aprofitant els desplaçaments de persones que viatgen per altres motius. El CCD col·labora amb Labdoo.org des de fa temps donant a conèixer aquesta possibilitat entre les persones que es desplacen per participar en projectes als llocs on l'entitat té necessitat de dur ordinadors. Fruit d'aquesta col·laboració, a més, en diversos projectes del CCD s'han rebut portàtils donats per Labdoo.org.

Conferència Labdoo Barcelona 2017 "Vine i comparteix les teves idees per difondre l'educació arreu del món!"

Si us trobeu a la zona de Barcelona o si voleu viatjar a Barcelona el 21 d'octubre, uniu-vos i compartiu les vostres idees i històries sobre com, junts, podem utilitzar la col·laboració i la tecnologia globals per ajudar a difondre l'educació a tot el món. Durant diversos anys moltes persones al voltant del Projecte Labdoo.org s'han ofert moltes hores i han treballat dur per arrencar el projecte. Avui, gràcies a tots vosaltres, Labdoo és una realitat, servint ordinadors portàtils a més de 1000 escoles de 120 països, arribant a més de 285 mil estudiants a nivell mundial. Hem treballat junts creant i utilitzant la xarxa social humanitària de Labdoo des de qualsevol lloc: des de la vostra llar, des del teu institut, des del teu treball, des de la teva universitat o des de la teva ONG, moltes vegades connectant-te amb persones a milers de quilòmetres de distància. Per aquest motiu pensem que és hora de reunir-nos, perquè ni tan sols la millor tecnologia pot reemplaçar el toc humà que ens connecta a tots.

Ens complau comptar amb un notable grup de ponents i visitants destacats des de l'Índia, Ghana, Equador o Itàlia i amb connexions en viu de molts altres a Califòrnia, Colòmbia, Suïssa i Alemanya. Comparteixen les seves sorprenents històries per aconseguir una educació i ens mostren com a través del seu activisme global estan canviant la vida de molts altres mitjançant la difusió de l'educació mitjançant les eines col·laboratives de Labdoo.

Esperant veure-us a tots!

Un agraïment especial a:

Universitat Politècnica de Catalunya per contribuir amb l'espai de la conferència.
Barceló Congresos per contribuir a ajudar a organitzar aquest esdeveniment.
Fundacio I2CAT per a la contribució de la infraestructura de comunicació per comunicar-se en directe amb altres hubs / edoovillages a nivell mundial.
HP per contribuir imprimint els cartells i pancartes de la conferència.
Meridiana Azafatas per aportar amb una hostessa per ajudar a coordinar l'esdeveniment.

Aquest esdeveniment no té finalitats de lucre i s'ha organitzat sense finançament formal, només mitjançant donacions puntuals i col·laboracions en espècie.

Day: 21 de octubre de 2017
Time: 8:30 CEST
Entry fee: 18 Euros adults | 12 Euros students (this fee is to accommodate for the cost of the lunch only)
Reservation: attendees need to register online as there will be limited physical seats by filling in this form(link is external).
Location: Campus Diagonal Nord. Aula Master / Edificio A3 C. Jordi Girona, 1-3 08034 Barcelona (GPS coordinates: 41.388353, 2.112448 | Gmaps(link is external))
International sessions with Schools and Hubs around the world: Available via videoconference through any of these channels
https://hangouts.google.com/hangouts/_/labdoo.org/labdoochannel1(link is external)
https://hangouts.google.com/hangouts/_/labdoo.org/labdoochannel2(link is external)