Presentació del projecte Una barca per a Azizakpe a la Facultat de Nàutica de Barcelona

Quan?

11/12/2015 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

iCal

Azizakpe és una petita illa de menys de 3km de llargada a la desembocadura del riu Volta, a la costa de Ghana. La comunitat que hi viu depèn del transport fluvial per a la comunicació amb l'exterior de l'illa, i les embarcacions de construcció local, precàries i insegures, són l'únic vehicle que permet aquesta comunicació, vital per a l'illa: els adolescents s'han de desplaçar al continent per poder assistir a l'escola secundària, la població s'ha de desplaçar per accedir als serveis de salut, etc.

Un equip de la FNB format pel coordinador Gaspar Albert (PAS de la FNB), Alejandro Besedrjak i Francesc Xavier Martínez de Osés (professors de la FNB) ha impulsat amb l'ONG Akoma Hearts of Ghana un projecte de construcció naval. El projecte té per objectiu construir una barca que millori les prestacions de les embarcacions actuals i assegurar la comunicació exterior d'acord amb les necessitats de la comunitat, així com millorar les tècniques de treball de la població en l'ofici de la construcció naval.

La presentació del projecte "Una barca para Azizakpe" es realitzarà el proper 11 de desembre de 2015 a les 12h,  a la sala d'actes de la Facultat de Nàutica de  Barcelona.