Presentació Reutilitza

Presentació del programa UPC Reutilitza

Quan?

30/09/2014 de 12:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'Actes de la FIB

iCal

El Programa UPC Reutilitza és una iniciativa solidària de la UPC per reaprofitar l’equipament informàtic que es renova a la universitat o a altres organitzacions i empreses, i cedir-lo a entitats socials i programes solidaris. Combinant l’aprenentatge amb el servei social, estudiants d’informàtica revisen i reparen els equips, que en comptes de convertir-se en residus electrònics, esdevenen recursos valuosos per a organitzacions i projectes. Des de 1995, més de 1.300 equips s’han cedit a 181 entitats.

En els darrers mesos hem revisat el programa per fer-lo més participatiu, transparent i obert al conjunt de la societat, i volem aprofitar aquest inici de curs per presentar-vos el nou Programa UPC Reutilitza, que a més a més estrena pàgina web (https://reutilitza.upc.edu/).

El proper dimarts 30 de setembre a les 12h es farà l’acte de presentació del nou Programa. Serà a la Sala d’Actes de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (Campus Nord de la UPC).

Us preguem que confirmeu l'assistència a l'acte a través de l'adreça info.reutilitza@upc.edu o bé al 934015961.