Presentació sobre cooperació al desenvolupament a l'ETSETB

Adreçada a l'estudiantat de l'ETSETB, es proposa aquesta presentació de l'activitat de cooperació al desenvolupament que duu a terme la UPC a través dels diversos actors: l'escola, el CCD, les associacions d'estudiants...

Quan?

10/10/2012 de 12:30 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula C4 - 002 del Campus Nord

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La Cooperació Universitària al Desenvolupament forma part del conjunt d'activitats pròpies de la universitat. En aquest sentit, el treball que realitza la UPC en aquest àmbit, es desenvolupa en un context de relacions entre els diferents actors universitaris i de cooperació que actualment estan realitzant aquesta tasca.

Per tal de donar a conèixer alguns dels aspectes més interessants de la CUD a la UPC, el Centre de Cooperació pel Desenvolupament (CCD), organitza una xerrada informativa el proper dimecres, 10 d'Octubre a les 12,30h a l'aula C4 - 002.

En aquest acte, a més d'una explicació general sobre les activitats de cooperació a la UPC, es parlarà sobre l'exemple de l'Associació d'Universitaris per la Cooperació (AUCOOP), una associació d'estudiants amb una llarga experiència en la realització d'activitats relacionades amb la cooperació internacional en l'àmbit universitari.