Recollida de llibres d'anglès per a la Índia

Els llibres seran destinats a diferents cases d'acollida, on manca material de suport didàctic a l'hora d'ensenyar a nens i adolescents en anglès.

Quan?

17/05/2010 a 09:00 fins a 21/05/2010 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

iCal

Un grup d'estudiants de l'ETSEIB que en col·laboració amb la ONG Committed Communities Development Trust, Amics de Mumbai i el CCD participen en un projecte de cooperació a la Índia està duent a terme una recollida de llibres d'anglès, de diferents nivells, per portar-los cap a la Índia aquest estiu, junt a altres projectes.

A l’Índia l'anglès és una eina bàsica tant per a trobar feina com per a estudiar, i només les classes benestants que s'han pogut permetre una bona escolarització el parlen. Creiem que l'aprenentatge de l’anglès és una manera de trencar una de les barreres socials presents a l’Índia i permet obrir portes que la societat prèviament havia tancat.

Del 17 al 21 de maig s'habilitaran dos punts de recollida de llibres. Un davant de la màquina de cafè de la planta zero (al costat dels ascensors) i l'altre davant de la sala d'estudi (al passadis d'accés a la H-0.1) de l'ETSEIB. Estan buscant llibres de text (studentbooks i workbooks), llibres de lectura,llibres i fitxes de vocabularidiccionaris de definicionsjocs didàcticsDVD'sCD'scassettes...

Com que els nivells dels nois i noies del CCDT són diversos és útil tant material destinat a alumnes de primaria, E.S.O, batxillerat... com llibres de preparació per exàmens oficials.

Per més informació: www.amicsdemumbai.org o coopindia.upc@gmail.com

Cartell donacio llibres etseib maig 2010.pdf.gif