Recollida de materials i aliments per a Síria a l'ETSAB

Quan?

30/11/2015 a 00:00 fins a 04/12/2015 a 00:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

ETSAB

iCal

Un grup d'estudiants de l'ETSAB, organitzats com a "Estudiants d'Arquitectura en Solidaritat amb els Refugiats", han organitzat a l'escola una recollida de materials i d'aliments, en col·laboració amb el Comitè de Solidaritat amb el Poble Sirià i amb altres organitzacions.

La recollida es durà a terme al vestíbul de la pròpia escola, cada dia entre el 30 de novembre i el 4 de desembre, de 10.30 a 18h.

Complementant aquesta acció, han organitzat una xerrada el proper dilluns 30 de novembre a la Sala de Graus de l'ETSAB. La xerrada, amb el títol "Els conflictes a Síria i la crisi de refugiats" comptarà amb la participació de Shahd, refugiada siriana estudiant a la UPC, i Cristina Mas, de Lluita Internacionalista.