Seminari de tancament del projecte “Integrar i promoure les problemàtiques globals als ensenyaments científico-tècnics”

Quan?

20/12/2017 de 13:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala de conferències C2-212 del Campus Nord

iCal

El grup de recerca  Engineering Science and Global Development (EScGD) de la UPC celebrarà un seminari per a tancar la implementació del projecte "Integrar i promoure les problemàtiques globals en els ensenyaments científico-tècnics" i que ha comptat amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona.

Aquest projecte ha integrat un curs dirigit a grups de professorat de la universitat i de secundària amb l'objectiu d'implementar de forma efectiva a l'aula activitats d'innovació docent que integrin aquelles competències transversals vinculades als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

El seminari, que se centrarà en les activitats realitzades en l'àmbit universitari, durà a terme un repàs general dels aspectes abordats i del treball realitzat durant la implementació del projecte. A més, proporcionarà informació més detallada en relació a alguns dels resultats obtinguts, com els casos d'estudi elaborats, la rúbrica proposada per a l'avaluació de la competència transversal "Sostenibilitat i compromís social" o les activitats de difusió en les que han participat els integrants del projecte.