Seminari GDEE: Sinergies entre universitat, ONGDs i administració pública

Quan?

16/12/2014 de 09:30 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Edifici Vèrtex Sala VS217

Afegiu l'esdeveniment al calendari

16 de diciembre
| UPC Campus Nord | Edifici Vèrtex Sala VS217 | Barcelona

s9.30 a 9.45 | Bienvenida al seminario (CCD-UPC)
__
9.45 a 11:45
El seminari consistirà en presentar i debatir sobre les experiències de colaboració entre universitats, ONGDs i la administració pública. Primerament, es presentaran cinc iniciatives pràctiques de diferents àmbits realitzades per professors de la UPC que han participat a les convocatòries del CCD en els últims anys. A continuació, es farà una taula rodona que reflexionarà al voltant de tres temes concrets: la col·laboració entre universitats, ONGDs i administració pública, la relació entre aquests tres actors aprofundint amb oportunitats i limitacions, i per últim, la manera de millorar aquesta relació de col·laboració.

Descarrega't aquí el programa.

s9.30 a 9.45 | Bienvenida al seminario (CCD-UPC)__9.45 a 11:45En esta primera parte de se pretende presentar y debatir acerca de experiencias de colaboración entre universidades, ONGDs y la administración pública. En total, se presentarán 5 iniciativas (10 minutos de presentación), todas ellas por parte de profesorado que ha participado en los últimos años en las convocatorias del CCD de la UPC desde diferentes ámbitos sectoriales. El objetivo de cada presentación, más allá de presentar las diferentes iniciativas, es reflexionar y resaltar los aspectos críticos relacionados con la coordinación de actores, sinergias y sus limitaciones.