[Seminari] Reflexió sobre la cooperació universitària amb Moçambic

Quan?

02/03/2016 de 09:30 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

En el marc de l'elaboració de l'estratègia de cooperació universitària amb dos països prioritaris de l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD), Marroc i Moçambic, l'ACUP està organitzant el seminari de reflexió sobre la cooperació universitària amb Moçambic que tindrà lloc el proper 2 de març a les 9:30 a Sala de Reunions, Rectorat de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Avinguda Tibidabo 39-43, Barcelona.

Aquest seminari de reflexió té tres objectius principals: (i) contextualitzar les relacions de cooperació acadèmica i científica entre Catalunya i Moçambic, (ii) identificar els interessos principals de la comunitat acadèmica i científica catalana per col·laborar amb Moçambic i (iii) definir les modalitats de cooperació en el context del Pla Director 2015 – 2018 de Cooperació al Desenvolupament, tenint en compte l’enfocament de gènere i basat en drets humans i el valor afegit de treball en xarxa.