Seminari UPC en ICT4D (en col·laboració amb AUCOOP)

• Seminari UPC en ICT4D (en col·laboració amb AUCOOP)
  • 2013-01-29T09:05:00+01:00
  • 2013-02-11T09:05:00+01:00
  • Per tal de donar a conèixer alguns dels aspectes més interessants de les Tecnologies per la Informació i la Cooperació en l'àmbit del Desenvolupament Humà i la Cooperació (ICT4D), l'escola de Telecos de la UPC (ETSETB), organitza un seminari en Tecnologies pel Desenvolupament Sostenible (ICT4D) al Campus Nord, en col·laboració amb AUCOOP.
Quan?

29/01/2013 a 09:05 fins a 11/02/2013 a 09:05 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

ETSETB, Campus Nord

Els interessats si us plau envieu un mail amb les vostres dades
(Nom, Cognom, DNI, estudis) a:  jesus@aucoop.org, indicant a l'assumpte "Seminari ICT4D".

Dates:
del 29 de Gener al 11 de Febrer, 2013.
Lloc: Campus Nord
Horari: 8 Sessions de 2,5 hores. Horari de matins (per determinar)
Convalidació: 2 Crèdits ECTS

Per més informació, podeu descarregar el programa AQUÍo podeu enviar un correu a: info@aucoop.org

El curs té com a principal objectiu oferir una introducció als principals aspectes relacionats amb les TIC per al desenvolupament (ICT4D) tenint a més integrada la vessant sostenible. Alguns d’aquests aspectes són: ICT per la reducció de la pobresa, promoció de l’educació, salut, democràcia i drets humans. Al finalitzar el seminari, l’estudiant haurà hagut d’adquirir coneixement sobre la situació actual de les TIC en països en vies de desenvolupament i comprendre la seva importància per al seu futur.
A més, es complementarà l’estudi de què és ICT4D i quines possibilitats té amb el desenvolupament d’un cas d’us real, on els estudiants treballaran per equips per realitzar una proposta de projecte pel desplegament de radioenllaços Wifi en l'àmbit de l'educació superior.

Per assistir al curs:

Alumnes Pla 92: La assistència és gratuïta, i només s'haurà de pagar en cas de voler convalidar els crèdits com ALE, en el període corresponent de convalidacions, amb el certificat d'assistència i segons el preu estipulat per ALEs.
Alumnes de Grau de Telecos: s'obrirà el període de matrícula abans de l'inici del curs. El preu és el mateix que per les optatives.
Alumnes d'altres estudis: pregunteu a Secretaria de l'ETSETB (planta baixa B3) o envieu mail a jesus@aucoop.org

Per més informació, podeu enviar un correu a: info@aucoop.org

ANIMEU-VOS!