Seminaris de projectes de cooperació

L'Institut de Sostenibilitat organitza aquests seminaris on es presentaran diversos projectes que es duen a terme des de la UPC

Quan?

08/02/2013 a 12:00 fins a 01/03/2013 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

iCal

L’objectiu d'aquests seminaris és aproximar la realitat dels projectes de cooperació a les i els estudiants interessats, a través de l’anàlisi del seu marc lògic i de les dificultats que sorgeixen en el dia a dia de la seva execució.

Aquests seminaris seran els divendres de 12:00 a 14:00, des del 8 de febrer a l'1 de març, però la seva realització serà subjecta a l’assistència de suficients estudiants (mín. 5-6 persones), alhora que les seves places seran limitades per a poder garantir-ne l’eficàcia (màx. 15 persones). Per aquest motiu és necessari inscriure's prèviament a cadascun dels seminaris en què estigueu interessats participar.