Sessió de presentació de projectes del CCD 2010

• Sessió de presentació de projectes del CCD 2010
  • 2011-03-29T12:00:00+02:00
  • 2011-03-29T14:00:00+02:00
  • Com cada any, es presenten alguns dels projectes recolzats pel CCD en la convocatòria anterior, oferint una visió de les activitats realitzades i els resultats aconseguits a través de les diverses accions en les que participa la UPC. A continuació es farà l'entrega de premis del VIII Concurs fotogràfic "Imatges del Sud" i es visitarà l'exposició de Pòsters de projectes del 2010.
Quan?

29/03/2011 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula Màster Campus Nord

iCal

L'acte permet donar una visió global de les accions i resultats dels diversos projectes i iniciatives de cooperació amb el sud que han comptat amb la participació directa dels membres de la nostra comunitat universitària i que la UPC impulsa en base als recursos procedents de la Campanya del 0,7%.

Tot i que només es podran presentar amb més detall una petita mostra dels 102 projectes realitzats que van rebre el suport del CCD, cal dir que la pràctica totalitat de les accions es donaran a conèixer a través de l’exposició de Pòsters que es podrà visitar a continuació a la Sala Polivalent, annexa a l’Aula Màster. En el decurs de l’acte també es lliuraran els premis corresponents al VIII Concurs Fotogràfic “Imatges del Sud”.

L’acte és obert a tota la comunitat universitària pel seu valor en termes de sensibilització i, al mateix tems, és un espai que facilita el coneixement i el contacte entre membres i grups de la UPC que han intervingut activament en aquestes iniciatives i amb persones interessades a fer-ho en el futur. Per afavorir aquest espai de relació, l’acte es tancarà amb un aperitiu al què hi sou convidats.

Programa de l'acte

prog-acte pres projectes ccd2011.jpg