Sessió de presentació de projectes del CCD 2011

El proper 27 de març a les 12 es farà, com cada any, la sessió de presentació de projectes de la Convocatòria 2011 del CCD.

Quan?

27/03/2012 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula Màster del Campus Nord de la UPC, Barcelona

iCal

L’objectiu d’aquest acte és donar una visió global del conjunt d’accions i resultats dels projectes que cada any impulsen els membres de la nostra comunitat universitària i als que la UPC dóna recolzament en base als recursos procedents de la Campanya 0,7%.

Des del CCD donem una gran importància a aquest esdeveniment, no només pel seu valor en termes de sensibilització i de visibilitat de les accions, sinó també perquè facilita el coneixement i contacte entre membres i grups de la UPC que han intervingut en aquestes iniciatives, i amb les persones interessades a fer-ho en el futur.

Tot i que només es podran presentar amb més detall una petita mostra dels 99 projectes realitzats que van rebre el suport del CCD, cal dir que la pràctica totalitat de les accions es donaran a conèixer a través de l’exposició de Pòsters que es podrà visitar a continuació a la Sala Polivalent, annexa a l’Aula Màster. En el decurs de l’acte també es lliuraran els premis corresponents al IX Concurs Fotogràfic “Imatges del Sud”. A continuació, per afavorir l’espai de relació i conversa, l’acte es tancarà amb un petit aperitiu per a tots els assistents.

Programa de l'ACTE DE PRESENTACIÓ PROJECTES DE COOPERACIÓ CCD-UPC 2011

27 de març, de 12 a 14 hores

Aula Màster i Sala Polivalent

12 h: Benvinguda

12.10 h: Presentació dels projectes:

• Cooperació amb l’ONG OCULARIS per la formació en Òptica i Oftalmologia a Moçambic. Eulàlia Sánchez Herrero, professora de la FOOT.
  • Iniciativa d’igualtat de gènere pel desenvolupament de la dona a l’Índia. Carla Amat García, estudiant de l’ETSAB.
  • Energy Acces for the poor in Sub Saharian Africa: campanya per augmentar el suport públic i polític per millorar l'accés a l'energia a l'Àfrica Subsahariana. Pol Arranz, estudiant de doctorat de l'ETSEIB.
  • Implementació d’una xarxa WIFI de Telemedicina a Balsapuerto (Perú). Andrés Reina, estudiant de l’ETSETB.
  • Assessorament i formació en cultius d'hivernacle per a la millora de l'alimentació i la economia comuntària en la provincia de Matabeleland North, Zimbabwe. Núria Cañameras, professora de l’ESAB.

13.15 h: Lliurament de premis del IX Concurs Fotogràfic “Imatges del Sud”.

13.30 h: Visita a l’exposició de pòsters de projectes 2011 i refrigeri