Taller de campanyes creatives sobre els drets de les persones refugiades

Et preocupa la situació del dret d’asil arreu del món? Dissenya la teva campanya de sensibilització amb pressupost i reconeixement ECTS.

Quan?

14/02/2022 fins a 20/05/2022 (Europe/Madrid / UTC100)

iCal

Crea la teva campanya de sensibilització en defensa dels drets de les persones refugiades

Participa en el taller on et dotaran de pautes i eines per posar en marxa de manera autònoma accions, iniciatives i campanyes per a la construcció d'un món més just i solidari.

Disposaràs de pressupost i acompanyament per posar-la en marxa!

Perfil: Estudiantat universitari de grau o màster

El taller combinarà ponències amb dinàmiques i treball en grup en un ambient distès, obert al diàleg i en què es potenciarà l'aprenentatge conjunt. Durant les sessions es compartiran recursos, fonts d'informació i lectures recomanades que et permetran ampliar la informació.

Què t'aportarà participar-hi?

• Rebràs formació específica en línia i gratuïta.
  • Obtindràs reconeixement 1 crèdit ECTS.
  • Contribuiràs a sensibilitzar sobre les causes i conseqüències del desplaçament forçat de persones, així com sobre els objectius, avenços i reptes de l'Agenda 2030.
  • Coneixeràs joves com tu de qui aprendràs experiències i amb qui compartiràs valors com l'amistat i la companyia.

Quin serà el teu compromís?

Pressupost i acompanyament d'experts de l'Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats (ACNUR).

• Durada: 25 hores (12,5 h de treball online i 12,5 h de treball asíncron)
  • Dates: 14, 16, 21 i 23 de febrer de 9h a 12h, i 10 de març de 10h a 12h.
  • Reconeixement: 1 crèdit ECTS

Inscripció a la 2ª edició
Dies 14, 16, 22 i 23 de febrer de 9h a 12h
i dia 10 de març de 10h a 12h

Inscripció a la 3ª edició
Dies 15, 17, 22 i 24 de març de 16h a 19h
i dia 7 d'abril de 16h a 18h

Inscripció a la 4ª edició
Dies 26 i 27 d'abril i 3 i 4 de maig de 16h a 19h i dia 20 de maig de 16h a 18h

Inscriu-t'hi
La formació, els coneixements i l'experiència adquirits en aquest curs permetran a l'alumnat implicar-se de manera eficaç en altres iniciatives de transformació de la realitat posades en marxa des d'entitats, organitzacions, col·lectius o moviments dels quals puguin formar part ara o en el futur.