Xerrada informativa sobre Projecte de voluntariat a l'Índia

• Xerrada informativa sobre Projecte de voluntariat a l'Índia
  • 2011-03-02T14:00:00+01:00
  • 2011-03-02T15:30:00+01:00
  • Aquest és un projecte que es duu a terme des de fa 7 anys i alguns dels objectius del projecte son enviar joves universitaris als centres de la ONG a Mumbai per tal de potenciar joves líders com agents de canvi a la seva comunitat i les capacitats i habilitats socials, personals i tecnològiques, a part de facilitar l’autosuficiència, dels nens i nenes del CCDT d’entre 8 i 18 anys.
Quan?

02/03/2011 de 14:00 a 15:30 (Europe/Madrid / UTC100)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Vols formar part d’un projecte solidari aquest estiu?

La ONG Commited Communities Development Trust (CCDT) va ser creada per donar resposta a aquelles famílies que no poden mantenir els seus fills i filles i acollir-los, en especial per fills de prostitutes del barri de Kamathipura, a Mumbai (estat de Maharastra, India), molts d’ells infectats pel SIDA/VIH. El CCDT treballa per donar solucions a aquesta problemàtica amb projectes i programes de desenvolupament per millorar l’educació, la sanitat i els recursos econòmics tant al barri com a diversos Slums de Mumbai.

Activitats que s’hi hauran de dur a terme: científico-tecnològiques (temes com la geologia, electricitat, química, matemàtiques, etc), arts plàstiques ( desenvolupament de la imaginació i psicomotricitat) i socials.

Si estas interessat en el projecte i hi vols participar, envia un e-mail a coopindia.upc@gmail.com amb el teu CV per tal d’aconseguir una entrevista o informació sobre el projecte. També pots venir a la Xerrada que es farà el dia 2 de Març de 2011 a l'aula B1 de l’edifici ETSEIB (Campus sud de la UPC), hi esteu tots convidats!

Xerrada2MarçINDIA.jpg