Xerrada: "Polítiques agrícoles i alimentàries a l'Àfrica"

Luís Monroy (FAO) - ESAB, Campus del Baix Llobregat - 7 de juny 2013

Quan?

07/06/2013 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala de Graus de l'ESAB, Campus del Baix Llobregat, Castelldefels

iCal

El proper 7 de juny a les 12h es farà a l'ESAB una conferència sobre "Polítiques agrícoles i alimentàries a l'Àfrica", a càrrec de Luís Monroy (FAO), ex-alumne del Màster d'Agricultura per al Desenvolupament de l'ESAB.

Durant la xerrada, Luís Monroy explicarà el procés d'implementació a deu països africans del projecte "Seguiment de les polítiques agrícoles i alimentàries a l'Àfrica" (MAFAP per les sigles en anglès), en el qual participa el ponent. També presentarà el cas de l'anàlisi de preus agrícoles en el cas de Kenya i compartirà amb els assistents l'experiència de treballar en un organisme com la FAO.

En Luís va néixer a Durango, Mèxic, al 1984. És llicenciat en Ciències Polítiques per l'Instituto Tecnológico Autónomo de México i posteriorment va cursar el Màster d'Agricultura per al Desenvolupament a la UPC. Va treballar tres anys a la Secretaría de Agricultura, Ganadería, Desarrollo Rural, Pesca y Alimentación (SAGARPA) del govern mexicà, com a cap de departament i Sotsdirector de la Coordinació General de Delegacions. A continuació com a Consultor Júnior i actualment és consultor del departament d'Economia del Desenvolupament Agrícola de la FAO.