XVIII Edició de les Jornades Reutilitza

El proper dia 21 de Novembre es celebren les XVIII Jornades REUTILITZA al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Quan?

21/11/2012 a 10:00 fins a 30/11/2012 a 09:05 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Campus Nord

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Aquesta proposta s’integra en les activitats del programa REUTILITZA, una iniciativa gestionada pel Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC i per l’associació Tecnologia per a Tothom (TXT) per incidir en la sensibilització social i ambiental, que es fonamenta en el reaprofitament dels equips informàtics procedents de renovacions a la UPC i a altres entitats, en suport a iniciatives solidàries.
El programa
Dimecres 21 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos
10 - 12h Reparació i etiquetatge d’equipament informàtic pels alumnes de l’assignatura Interfícies de Computadors de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
15 - 19h Reparació i etiquetatge d’equipament informàtic pels alumnes de l’assignatura Interfícies de Computadors de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
Divendres 23 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos
10 - 14h Reparació i etiquetatge d’equipament informàtic pels alumnes de l’assignatura Interfícies de Computadors de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
Dimarts 27 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos
8 - 10h Instal•lació de software lliure als equips informàtics de les Jornades, dut a terme pels alumnes de l’assignatura Administració de Sistemes Operatius (ASO).
10 - 12h  Reparació d’equipament informàtic pels alumnes de l’assignatura Arquitectura d'un PC (APC) de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
12 - 14h Instal•lació de software lliure als equips informàtics de les Jornades, dut a terme pels alumnes de l’assignatura Software Lliure i desenvolupament Social. Dirigit als estudiants de SLDS.
Dimecres 28 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos
10 - 13h  Reparació d’equipament informàtic pels alumnes de l’assignatura Arquitectura d'un PC (APC) de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
Dijous 29 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos
Divendres 30 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos