5a Jornada UPC Alumni

Quan?

09/06/2016 de 19:00 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Auditori de l'edifici Vèrtex

iCal

El 9 de juny tindrà lloc la 5a Jornada anual UPC Alumni organitzada amb l'objectiu de facilitar el networking entre els exalumnes de la UPC i aquelles persones que estan o han estat vinculades a la Universitat i aprofundir en un tema rellevant per a la societat i el món politècnic.

Enguany, es farà un repàs per algunes de les tecnologies i avenços en l’enginyeria i l’arquitectura que estan canviant la societat i la canviaran en el futur més proper de la mà d'experts i professors dels àmbits informàtic, nanoenginyeria, arquitectura, l'enertrònica i bioenginyeria.

Entre d'altres activitats, s'exposaran els projectes de cooperació recolzats pel CCD, i una maqueta del projecte Una barca per a Azizakpe. També podreu veure exposada una cadira de rodes low-cost dissenyada per estudiants de l'ESEIAAT per a països en vies de desenvolupament.

La participació a la Jornada és gratuïta però cal inscripció prèvia.

Programa

• 19:00 h.Benvinguda i presentació per part del president d’UPC Alumni, Josep M. Vilà. Lloc: Auditori de l'edifici Vèrtex.
  • Taula rodona 'Tech Trends. La innovació que ens mou’. Els diferents experts debatran sobre les tendències tecnològiques del futur en els àmbits de la nanotecnologia, el big data, l'arquitectura sostenible, l'smart energy (energia intel·ligent) i la bioenginyeria.
  • Cloenda del rector de la UPC, Enric Fossas.
  • 20:30 h: Cóctel sopar amenitzat per l'Orquestra de la UPC

Espai recerca jove UPC

18:00 h Espai recerca jove UPC.
 En aquest espai coneixeràs alguns dels darrers projectes innovadors desenvolupats per estudiants i estudiantes de la UPC. Lloc: Vestíbul de l'auditori de l'edifici Vértex.

motospirit

• Una moto desenvolupada per l'equip MotoSpirit per a la competició internacional MotoStudent.
  • Una cadira de rodes de baix cost i que es munta fàcilment en 15 minuts, per a països en vies de desenvolupament.
  • Maqueta del prototip autosuficient RESSÒ dissenyat per estudiants de l’ETSAV amb motiu de la competició internacional Solar Decathlon Europe 2014. El projecte està construït a Rubí i serà un espai per als veïns que pretén rehabilitar el barri.
  • Projectes de cooperació del Centre de Cooperació per al Desenvolupament on hi han treballat estudiants, personal docent i investigador i personal d'administració i serveis de la UPC. A més, podreu veure la maqueta de la barca que es construirà a Azizakpe, Ghana.
  • Videojocs del tipus serious games per a la difusió de la cultura i la història de Catalunya, com ara Personatges en joc, dissenyats per estudiants amb el suport del CREB.
  • Un carregador reversible de vehicle elèctric, desenvolupat per estudiants de la UPC amb el suport del CITCEA.

Inscripcions. Participació gratuïta.