Vols participar en activitats de cooperació?

Com cada setembre, iniciem el curs acadèmic a la UPC, també des de la solidaritat i la cooperació. Com a novetat, presentem la participació de la UPC en el Projecte Rossinyol, de voluntariat universitari: un projecte de mentoria en el lleure que posa en contacte joves universitaris amb infants de baix nivell socioeconòmic, amb l'objectiu que accelerin la seva inclusió social, cultural i lingüística. Els estudiants de la UPC que participin en el projecte tenen l'opció de reconèixer 2 ECTS d'extensió universitària.

Els diversos grups de cooperació de la UPC han iniciat les seves activitats. Per exemple, el grup d'universitat d'ESF, ubicat a l'ETSEIB, va fer els dies 17 i 19 de setembre les seves sessions de presentació per mirar d'acostar la seva activitat als nous estudiants, i el dia 26 ho va fer el col·lectiu Base-A, presentant el seu programa de voluntariat a SenegalSegur que a la teva escola hi ha grups actius, anima't a contactar-hi i participar!

El CCD dóna suport als projectes de cooperació que duen a terme els i les membres de la comunitat universitària de la UPC a través d'una convocatòria anual d'ajuts. Aquest suport és possible, en bona mesura, gràcies a les adhesions dels i les estudiants a la Campanya 0'7% en el moment de fer la matrícula. La teva aportació és essencial, suma-t'hi!