Noticies

Notícies del CCD

15/02/2018

Una reflexió sobre la relació entre el desenvolupament científic i la promoció de la pau i els drets humans abordada des de diferents disciplines.

23/02/2018

Pròximament, el Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori de la UPC realitzarà dues activitats de cooperació per al desenvolupament a Maputo, Moçambic, donant continuïtat als programes interuniversitaris amb la Faculdade de Arquitectura e Planeamento Físico de la Universidade Eduardo Mondlane, tant a nivell d'investigació, de formació com de capacitació i difusió.

23/02/2018

Dilluns 26 de febrer s'obre la Convocatòria d'Ajuts del CCD en la seva edició número 26. S'hi poden presentar propostes de cooperació i també d'educació per al desenvolupament, que siguin liderades per estudiants, PAS o PDI. La convocatòria estarà oberta fins el 5 d'abril.

27/02/2018

La doctora en Enginyeria de Telecomunicacions i directora del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC Eva Vidal ha estat guardonada amb el Premi Alan Turing al compromís social en la 23a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica. La màxima distinció de la nit, el Premi d’Honor, l’ha rebut Pilar Conesa, fundadora i CEO d’Anteverti, 'alumni' de la UPC i considerada una pionera en l’impuls de les 'smart cities’.

01/03/2018

Durant l'any 2017 es van dur a terme 60 projectes i activitats de cooperació i EpD a la UPC, en les que van participar més de 250 persones. El passat 28 de febrer es van presentar a la comunitat universitària els resultats de 5 d'aquestes experiències.

02/03/2018

Fruit del treball d'un grup de professores de l'ETSEIB, i amb el suport del CCD en el marc de la Convocatòria d'Ajuts del CCD, s'ha publicat el llibre electrònic Álgebra lineal en la educación para el desarrollo sostenible, que recull tasques de l'assignatura d'Àlgebra Lineal, però que tenen la particularitat de referir-se als ODS.

23/03/2018

El CCD romandrà tancat durant el període establert per la UPC de tancament per estalvi energètic durant els dies 26, 27, 28 i 29 de març.