Noticies

Notícies del CCD

06/07/2018

El grup de recerca Engineering Sciences and Global Development (EScGD) de la UPC ha implementat entre el novembre de 2015 i el gener de 2018 el projecte "Integrar i promoure les problemàtiques globals als ensenyaments científico-tècnics", en col·laboració amb l'Escola de Cultura de Pau de la UAB i amb el finançament de l'Ajuntament de Barcelona.

11/07/2018

Estudiants d'arquitectura participen en un projecte de millora de les condicions del camp de refugiats de Moria. Un dels participants, Jose Carlos Sanchez, estudiant de l'ETSAV, acaba de tornar de l'illa de Lesbos i ens ha escrit aquesta crònica. Aquest projecte ha estat recolzat pel CCD en la convocatòria 2018.

12/07/2018

El CCD col·labora amb Labdoo.org per fer arribar portàtils en desús a escoles arreu del món. Si has de fer un viatge i pots carregar-ne un, mira si al teu destí hi ha una escola esperant el seu portàtil!

02/10/2018

El CCD de la UPC forma part del grup impulsor de la Plataforma Pobresa Zero Justícia Global, que en motiu del Dia Internacional per a l’Erradicació de la Pobresa i del Dia Mundial de l’Alimentació proposa la jornada amb el títol: L'Alimentació, un dret vulnerat? Polítiques alimentàries contra la pobresa i les desigualtats

26/10/2018

La Fundació Autònoma Solidària organitza aquest taller adreçat als estudiants de la UAB, UPC, UB i UPF i amb reconeixement d'1 ECTS als estudiants de la UB, UPF i UPC i 2 ECTS als estudiants de la UAB.