Notícies del lloc

12/11/2013

Davant la situació d'emergència que es viu a Filipines arrel del tifó Hayan, diverses ONG i entitats s'estan mobilitzant per recollir fons per fer front a la situació.

04/12/2013

Aquest passat dimarts 26 de novembre el grup de GRAVA (Grupo de Ayuda Voluntaria de Arquitectura) contrapart d'estudiants d'arquitectura de la UPC, van rebre un reconeixement de la seva universitat que normalment és atorgat a un estudiant distingit. Aquest any van voler donar-lo a aquesta associació. GRAVA ha estat la contrapart que ha animat el projecte BASIG impulsat en successives edicions des del 2006 per grups d'estudiants i docents de l'ETSAB i que ha comptat amb el suport d'ajuts a través de les convocatòries anuals del CCD.