[Voluntariat] Es busquen voluntaris tecnològics! Ajuda el barri en TIC i aprèn fabricació digital a canvi!

Quan?

01/06/2015 a 00:00 fins a 31/07/2015 a 00:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Les Corts, Barcelona

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Què es necessita?

Des del Projecte Superilles La Maternitat i Sant Ramon: “El Barri es mou amb la Comunicació” del Districte de Les Corts es busquen un grup d’alumnes que puguin dur a terme unes sessions de formació tant a col·lectius (entitats i associacions del barri) com a veïns i veïnes en temes relacionats amb xarxes socials, com accedir a elles, com publicar notícies, penjar fotografies o vídeos, etc. Preferiblement durant el mes de Juny-Juliol 2015, un cop acabats els exàmens.

En funció del nombre de persones interessades, es programaran les sessions, el format i els horaris. De la mateixa manera, es veurà quin és l’espai més adient per dur a terme aquesta sessió de formació. En aquest sentit, es pot pensar tant en l’Ateneu de Fabricació de les Corts, com en el Centre Cívic Riera Blanca.

Què s'ofereix als alumnes de la UPC?

Al tractar-se d’un projecte col·laboratiu entre els diferents agents del barri, des del Districte s'ofereix, en aquells estudiants de la UPC que participin del projecte en qualitat de formadors, la possibilitat que realitzin un curs també de formació de 24 hores aproximadament, a l’Ateneu de Fabricació de les Corts d’acord als seus interessos i l’oferta de cursos que des de l’equipament s’ofereixen.

Si t'interessa, envia les teves dades (Nom, Email, Mòbil, Estudis que estàs fent a la UPC) a:
Ramon Vilà
Districte de Les Corts