[Voluntariat] Crides per al programa de Voluntariat TIC

Quan?

01/09/2015 a 00:00 fins a 16/09/2015 a 00:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Vols fer un voluntariat social en l'àmbit TIC? Busquem estudiants a partir de 2on curs, principalment de l'àmbit d'informàtica i telecomunicacions, però poden ser d'altres àmbits si tenen coneixements TIC.

Es tracta de col·laboracions que contribueixen a millorar el funcionament i les activitats d'entitats socials, a partir de
la vinculació de l'estudiant amb una entitat durant un curs acadèmic per oferir suport tecnològic o formació.

• Amb reconeixement acadèmic (reconeixment ECTS)
  • Possible realització de Projectes de Final de Grau o de Màster d'estudiants de la UPC en temes TIC i Cooperació per al Desenvolupament

Les persones interessades en participar en una de les propostes de voluntariat ho han de comunicar al CCD abans del 14 de setembre de 2015 (info.ccd@upc.edu93 401 59 61)
    14 setembre: data límit per inscriure's al programa de voluntariat